Tuesday, June 23, 2009

bermula satu lagi episod dalam idup kiter

hurm
hurm
hurm
*nab kate hilang stress berdehem bersama saya*

setelah sekian lama aku x on9 n bkk blog ni..biler bace latest post dari dak2 CG nak nangeh pon ada...sebak dada i time taep entri ni..emo la saya..pembawakan budak agaknye...muntah2 akibat ptptn yg serabot..seronok la nak masuk uni ni..tp macam2 masalah kan..susah juga nak mulakan langkah jd dak uni ni ye..skit2 lama2 jd bkt..kata kak ana

okeyh..seringkas mungkin kerna perot lapo n mata ngantok

bioh
jage diri ye dkt UMT..kat sana awak sorg2..risau saya ni tau..haha..dah macam mak dye plak nak riso lebey2...biler igt2 balik..bnyk tol kngan bersama ko..lam kelas..p bilek ko..kunon2 study kat katil ko..padahal pemusnah ketegangan cadar ko jew..siap bwk makann..wat sepah2 lagy..ahaha..best nye...awk kat ganu lawat2 la umah s.a tok saya..eh...x yah la...sajew jew interframe dye..sayang along a.k.a bioh
pakar teknologi alam sekitar

rye
rye..ko pon jage diri...wlpn ada s.a...ok..interframe lagy..huhua..jgn arap nak satu bilik dgn dye...anda berlainan jantina k..bnyk eh dak2 kat UTEM..saya jew konon2 nak p situ dgn awak..ternyata jiih kiter nak study 1 tmpt x tercapai..ap2 pon surat awk akn ada nanti..sabo ye..saya janji jage isye dgn ikhlas dan sepenoh hati...t8 care..sayang angah a.k.a rye
jurutera elektrik komunikasi

tiah
tiah...best la ko ada gang...ko pon jge diri k..UKM dgn UPNM dalam satu negeri jew..dkt je kot..aku tatau..dating sakan la dye..ko soh mucid jage kan salleh saya k..hahha..x yah..dye dah besar..jge diri awk n nab je ckup..arap2 cita2 ko nak jd pemusnah bangsa x termakbul...ko the best teacher kot nanti..hoho..sayang dhe a.k.a tiah
pengetua-major chemistry

nab
nab...best la kongsi masalah td ye..haha..ko sgt fun jew kan..t8 cre juga..jage tiah..jgn sek dating jew dye tu..dan ko...sem 3 wajib ada pakwe..20 tahun kan...ajak rye cari pacar ye...picagari pon boley..bnyk kat farmasi..UKM dkt kan dgn sg.buloh..45minit jew naek ktm..yekew??tibai aje..boleh la balik tiap2 minggu kan...x yah la sebulan x balik..x de dah sawan babi pasni.walaupun ko slalu lapar..n makan..ko kurus la...hohoho..saya busu a.k.a nab


weh..ngantok dah..korg good luck kat tmpt baru eh...jgn luper aku yg muncit ni...fuh..ringkas kan...
jap agy wat summary lak..

kene 100 words je..

lot of lovezz,
waniey

No comments: