Tuesday, May 12, 2009

ehm.

ye la.asal aku da lame xdemam ea?dulo kat mtrx tiap2 bulan demam en?wah,aku suda sehat dudok dirumah.agknye cukop kaseyh sayang kot.trnyate rumah satu tmpat memuaskan nafsu jantan aku~

woo,tadi rakan lame msg kuh.rakan lama yg chantek.spt biase kate basirah,aku kan kaunselor chenta!haha.oleh itu rakan itu brtyer wajarkah beliau memilih org laen sdgkn beliau skang sdg berkapel?ouh,dlm erti kata laen curang~hehe.

sbg insan yg profesional aku mtk la gmbar laki baru itu.mms k?pergh,bapak menarek kacak bergaye dan tampannyer.huh,patotla beliau tergoda iman.aku pon meluahkn kate2 bernas aku.yang,kalo aku la xakan sesekali aku maen 2 org dlm waktu yg same.ouih,aku sgt mengutuk2 pbuatan spt itu~aku hormat org k?klo xsuke,tros cakap.jgn bg any hope~sila jujur k?

huh,tnyate itu je kate2 perangsang yg boleyh aku bgtaw kat die.aku bajet hebat la kunon bg naseha mcm2 kat org.padahal xder lak aku mnjalinkn sebarang hubungan ~ haha.

posted by : nabilahCheUmar

No comments: