Tuesday, March 31, 2009

peSAnan TEh kepada cG

salam..
enri kali ni nak wat2 sedey bole?
korg..dah hampir 10 bulan kan kiter kawan..
mcm2 dah tempuhi..salah phm..gado2 manja..nganjing2..
aduh..sumpa x leh lupe..
kalo aku luper 2 memg aku luper la..
hahha...
aku mau merepek pangjang agy ni..
mana nak start ek?

ok2....

kepada:nur basirah
hye!hahah...
anda nak tau x?anda kawan aku yg sgt ceria n blur..
tp lama2 ko lebey menjadi jadi dari aku la..
sgt syok kalo mms dgn ko..mcm2 la ayt2 ko yang sgt memberangsang kan otak.
pesanan tok nda..jgn lambat2 p kelas k..
set time 4 ur "project" k..jgn ingin..ketika kelas baru nak start..
ahahha..jage azman elok2..
eh..
hahha...dimana ada kemahuan di situ ada jalan..jalan yg sempit akan makin sempit kalo x de org yg meluaskan nye..
luas kan pemikiran agar x sesat dlm pencarian..pencarian yang suci adlh pencarian cahaya hakiki..
gud luck 4 pspm II..~thanx opera


kepada:raihanah
rye..hohohoi!
anda..terima kaseh ats jasa anda memberi sy pinjaman broadband blue cube ini..
haha...aku memg sgt rilek la dgn ko..
gang emall ku!
bnyk citer2 korea n jepon yg ko knl kan kat aku..x terdaya aku mau menonton nya..
pas matrik ok!
lagu2 latest pon boleh didapati drpd ko..huhu..
pas matrik tamau dah ponteng2 o wat2 mc k..
hakhak..em..nescafe..sgt sedap..thanxx 2..
ko selalu gak ajo aku chemist..maseh..
afta matrik kiter wat emall giler2..aku mau kereta!
hahaha...
penantian satu seksa kan..penyeksaan lahir dgn penderitaan..derita tanpa cinta sesama manusia tp jgn terlepas cinta yang MAHA ESA..yeay


kepada:nur atiah nabilah
anda sgt disaster...hahha...ko sgt PEMALU kan..cm x cye jew..
ahahha..
aku ajak menari2 td tamau..malu la sgt...menyampah aku...
back 2 basic..thanxx sbb ajar aku posing2 next top model ko..
wlpn aku x wat tp aku nampk la effort ko mau tampil sbgai model dikalangan cG..
skrg pon malu2 jew biler sebot nama murshid..chenta sedang berputik la 2..
hahha..
ko sgt genius la..x stdy pon ley score..yewla..
ko kan wat math jew..x study..erm..jom wat video agy..
gud luck my fren..aku arap ko dpt la msk ukm 2 k..
sebuah kejayaan lahir dari usaha..usaha yang tgi mampu memberi kejayaan yang pasti..
ada usaha ada hasil..jgn mls2!~thanx opera


kepada:nabilah
hye minah munggil..haha..bibir ko ternyata lebey munggil dari tiah..
erm..ko wat pe 2?study kew??x la..aku wat past year jep..
i loveeee dat answer..erm..thanx la..ko slalu kasi pinjam e2 opera mini juga...
ayat nak benggali jep..ko juga sgt pandai n rajen..gud luck 4 pspm n moga bertemu jodoh ketika berusia 20 thn..dun wory dear..single x bermakna anda keseorangan..cg kan ada...syafiq pon ada..hahaha...thanxx alot k..
hidup x semesti nya ceria..ceria x semesti nya tiada duka..tanpa si dia kita maseh boleh berjaya..itu seme bergantung kpd kita kerna kita yang wat kptsn..tp jgn lupe..ALLAH yang menentukan


itu jep..

LOVE CEKODOK GEDIK

No comments: